پزشك پوست پزشك پوست .

پزشك پوست

سرم پانتنول چه فوايدي براي پوست دارد؟

اكثر افراد پانتنول را با نام ويتامين B5 ميشناسند، بايد بدانيد كه اين ماده يك مرطوب كننده و آبرسان بسيار عالي است به همين دليل شما مي‌توانيد در اكثر تركيبات كالاهاي بهداشتي آن را ببينيد.

برخلاف ساير مواد مرطوب‌كننده رايج مانند اسيد هيالورونيك، پانتنول اين حسن را داشته تا به‌عنوان مرطوب‌كننده و هم نرم‌كننده روي پوست عمل ‌كند.

پانتنول با جذب آب و نگه داشتن آن در پوست به عنوان يك مرطوب كننده و همچنين با صاف و نرم كردن پوست به عنوان يك نرم كننده اثرات بسيار خوبي روي پوست مي‌گذارد.

يكي از نكات برجسته در رابطه با سرم پانتنول سازگاري آن با انواع پوست بوده در نتيجه براي روتين مراقبت پوستي همه افراد كاملا ايده‌آل است.

 

 

مزاياي مهم پانتنول:

پانتنول به عمق پوست نفوذ كرده، و لايه هاي عميق‌تر را آبرساني و مرطوب مي‌كند.

حائل پوستي يا همان اپيدرم را حفاظت مي‌كند. 

 زخم را تسكين مي‌دهد 

پانتنول يك ماده ضد التهاب است و قرمزي ناشي از آفتاب سوختگي را التيام مي‌دهد، افراد با حساسيت پوستي و اگزما مي‌‎تواندد از پانتنول استفاده كنند وشرايط پوستي خود را بهبود بخشند.


برچسب: سرم پوست، روتين پوست، پانتنول، هيالورونيك اسيد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۲۱ توسط:sadeghi موضوع: نظرات (0)

هر آنچه كه بايد درباره سرم چشم بدانيم

سرم دور چشم يك عنصر اصلي در روتين مراقبت از هر نوع پوستي است. پوست اطراف چشم نازك، ملايم و ظريف بوده، بنابراين علائم پيري و كم آبي را سريعتر از هر قسمت ديگري از بدن نشان مي‌دهد در نتيجه مراقبت ويژه از اين ناحيه حساس با محصولات دور چشمي كه پوست شما را شاداب، درخشان و پوستتان را پر مي‌كند بسيار مهم است.

اگرچه انواع مختلف پوست مشكلات و نيازهاي گوناگوني دارد، اما بهتر است همه افراد از سرم دور چشم جهت حفظ استحكام پوست استفاده كنند.

اما بهترين سرم دور چشم براي شما كدام است؟ در محصولات مراقبت از چشم بايد به دنبال كدام تركيبات باشيد؟ چه زماني بايد از سرم دور چشم استفاده كرد؟ در ادامه به پاسخ تمامي اين سوالات مي‌پردازيم.

برخي از محصولات داراي تركيباتي بوده كه ممكن است براي استفاده در اطراف چشم بسيار خشن يا قوي باشند، به خصوص براي افرادي كه پوست حساس يا شرايط خاصي دارند.

سرم كانتور چشم گريفين به طور خاص براي پوست ظريف اطراف چشم طراحي شده وفرمولاسيون جديد آن باعث كاهش خطوط، چين و چروك و افتادگي در قسمت بالايي چشم همچنين ناحيه زير چشم مي‌شود.

استفاده از سرم كانتور دور چشم، ميكروسيركولاسيون خون را كه در اين ناحيه از صورت ضعيف است، تقويت مي‌كند و حلقه‌هاي تيره و كيسه‌هاي زير چشم را كه باعث مي‌شود خسته به نظر برسيد، بهبود مي‌بخشد.

اين سرم، درماني بوده و بهتر است شب‌ها بعد از شستن صورت و قبل از اينكه بخوابيد از آن استفاده كنيد.

كاربرد اين سرم مرطوب كردن پوست دور چشم، ضد چين و چروك، ضد پف و ضد تيرگي دور چشم مي‌باشد.

فوايد سرم دور چشم چيست؟

سرم دور چشم درخشش جواني را به شما بازگردانده، رنگ پوست را يكنواخت و ظاهر سياهي و پف زير چشم را كاهش مي‌دهد، پوستتان را براي آرايش آماده و ناحيه زير چشم شما را تقويت و محافظت مي‌كند.

كافئين يكي از تركيبات اصلي استفاده شده دراين سرم است كه باعث تقويت گردش خون و انقباض رگ‌هاي خوني پوست اطراف چشم مي‌شود به اين معني كه مي‌تواند به طور جدي ظاهر تغيير رنگ (هايپرپيگمانتاسيون و حلقه هاي تيره) را به حداقل برساند، در حالي كه به كاهش هرگونه پف هم كمك مي‌كند.

 

 

فوايد سرم دور چشم :

كاهش هايپرپيگمانتاسيون

پوست را حجيم كرده و از نازك شدن طبيعي آن جلوگيري مي‌كند

آبرساني و نرم كنندگي پوست

كاهش حلقه‌هاي سياه و پف دور چشم

كاهش خطوط دور چشم

روشن كننده پوست

در تركيبات سرم دور چشم بايد به دنبال چه موادي باشيد؟

هيالورونيك اسيد يك عنصر كليدي براي معكوس كردن علائم پيري در نظر گرفته مي‌شود. با افزايش سن، پوست نمي‌تواند رطوبت زيادي را حفظ كرده و مستعد كم آبي است، به خصوص اگر يك روال و روتين مراقبت از پوست مناسب نداشته باشد.

هيالورونيك اسيد يكي از تركيباتي است كه حتما در يك سرم چشم خوب وجود دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۰۵ توسط:sadeghi موضوع: نظرات (0)